Metamorfoza na 100%

Ta przemiana jest na prawd臋 spektakularna i nadal trwa!

Ania trafi艂a do mnie z jasno okre艣lonym celem: rze藕bimy sylwetk臋, gubimy tkank臋 t艂uszczow膮. Zgodnie z 偶yczeniem zacz臋艂y艣my dzia艂a膰. Treningi 2 razy w tygodniu i dieta pude艂kowa.
Szybko przekona艂am si臋, 偶e Ania jest typem 100 % zadaniowca: cel zosta艂 obrany = zadanie musi zosta膰 wykonane 鈽戯笍
W ci膮gu 3 miesi臋cy trawi膮cej (nadal) wsp贸艂pracy nie opu艣ci艂a ani jednego treningu, nie robi艂a 偶adnych odst臋pstw od diety i w艂膮czy艂a dodatkow膮 aktywno艣膰 fizyczn膮 na 艣wie偶ym powietrzu 馃毚鈥嶁檧锔
Nawet kiedy jej facet obchodzi艂 urodziny Ania postanowi艂a kupi膰 dla niego s艂odko艣ci i sama nawet nie spr贸bowa膰 馃槷 My艣l臋 偶e jest to najwy偶szy mo偶liwy spos贸b okazania mi艂o艣ci馃槏馃槏馃槏
Na treningach nigdy nie by艂o negocjacji, czy mo偶e w kolejnej serii zrobimy mniej o 2 powt贸rzenia. Zadanie zawsze by艂o wykonane w 100% 馃弸锔忊嶁檧锔
Przyznam szczerze, 偶e pierwszy raz mia艂am do czynienia z tak膮 dok艂adno艣ci膮 i determinacj膮, za co nale偶膮 si臋 jej wielkie uk艂ony bo sama mog艂abym si臋 tego od niej uczy膰 w niekt贸rych kwestach 馃憦 馃憦 馃憦
Stosuj膮c wszystkie zalecenia, nikogo zapewne nie zdziwi, 偶e efekty przysz艂y bardzo szybko. Ju偶 po pierwszym miesi膮cu z ust jednego z wsp贸艂pracuj膮cych ze mn膮 na si艂owni trener贸w pad艂o: 鈥瀘j, Pani to wida膰 偶e ci臋偶ko pracuje鈥.
猬囷笍 猬囷笍 猬囷笍 猬囷笍 猬囷笍
W 3 miesi膮ce uda艂o si臋 nam zgubi膰 43cm z obwod贸w cia艂a i zdecydowanie poprawi膰 proporcje sylwetki.
猬嗭笍 猬嗭笍 猬嗭笍 猬嗭笍 猬嗭笍
Po tym czasie Ania pojecha艂a na 2 tygodniowe wakacje all inclusive 馃彇锔
Teraz UWAGA: po powrocie przywioz艂a jedynie 2 cm wi臋cej w talii i brzuchu, po kt贸rych 艣lad ju偶 zagin膮艂. Wyja艣niam od razu: Ania podczas wakacji nie ogranicza艂a si臋 z jedzeniem ani innymi grzeszkami, dosta艂a ode mnie wr臋cz nakaz odpoczynku i wyluzowania. Tak te偶 zrobi艂a. Nawyk aktywno艣ci fizycznej, kt贸ry w sobie wyrobi艂a sprawi艂, 偶e sp臋dzi艂a swoje wakacje aktywnie a tym samym mog艂a pozwoli膰 sobie na wi臋cej 馃崸馃崺馃嵐
Dodam jeszcze, 偶e Ania ma zdiagnozowane Hashimoto i przyjmuje odpowiednio dobrane leki. Tym samym chce Wam pokaza膰, 偶e da si臋 schudn膮膰 pomimo tej choroby oraz podkre艣li膰 jak wa偶ne s膮 regularne badania i dobrze dobrana farmakoterapia.
Co z tej historii mo偶ecie wyci膮gn膮膰 dla siebie:
鉃★笍 Hashimoto nie przekre艣la szansy na zmian臋 sylwetki,
鉃★笍 wyznacz sobie drobne cele i realizuj je konsekwentnie,
鉃★笍 tyle ile pracy w艂o偶ysz, takie efekty osi膮gniesz (nie musi by膰 to 100%. 50,60,70% jest du偶o lepsze ni偶 0%),
鉃★笍 nawyk aktywno艣ci fizycznej w codziennym 偶yciu pozwoli Ci na wi臋ksz膮 swobod臋 w od偶ywianiu
Prosz臋 o mocne 馃憤i 鉂わ笍 dla Ani za jej przeogromn膮 prac臋 i wielki sukces, cho膰 to jeszcze nie koniec 馃敎

Tip od Ani:
„Zacznij od wewn臋trznej motywacji i okre艣l cel, kt贸ry chcesz osi膮gn膮膰. Po艂owa sukcesu to wiara we w艂asne mo偶liwo艣膰, wi臋c uwierz, 偶e mo偶esz osi膮gn膮膰 upragnione rezultaty. Potem zastan贸w si臋 , jak mo偶esz osi膮gn膮膰 wyznaczony cel. Druga po艂owa sukcesu to odpowiednio dobrana dieta i plan treningowy. Stosuj diet臋 i trenuj, a rezultaty b臋d膮 widoczne szybko”
DOBRZE, 呕E TU JESTE艢 - WYKORZYSTAJ TO!

Uzyskaj lekcj臋 wprowadzaj膮c膮 za darmo!

sprawd藕 sam!

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

WTOREK:
– Fitness Academy Strzegomska: 
9:00 FBW, 10:00 Pilates,
– California Fitness: 18:00 Pilates

艢RODY: 
– FIT4Living K膮ty Wroc艂awskie:
18:00 PUMP, 19:00 Pilates, 20:00 Tabata

PI膭TKI: 
– FIT4Living K膮ty Wroc艂awskie: 17:00 PUMP, 18:00 Trening Metaboliczny, 19:00 Pilates

NIEDZIELE:
– Fitness Academy Gagarina: 10:15 FBW, 11:15 Pilates

Tak. Konsultacja ma na celu poznanie wszystkich aspekt贸w, zar贸wno zdrowotnych, 偶ywionych jak i treningowych niezb臋dnych do opracowania spersonalizowanego planu, kt贸ry zapewni osi膮gni臋cie Twoich cel贸w.

Tak, jest to czas w kt贸rym chcemy lepiej si臋 pozna膰, okre艣li膰 Twoje oczekiwania i m贸j plan na ich realizacj臋. Dzi臋ki treningowi pr贸bnemu otrzymujesz ode mnie przedsmak tego jak wygl膮da pe艂en trening personalny. Masz mo偶liwo艣膰 sprawdzi膰, jak wygl膮da taka forma wsp贸艂pracy i podj膮膰 decyzj臋 czy Tobie odpowiada.

Cena treningu personalnego uzale偶niona jest od Twoich oczekiwa艅 treningowych, stanu zdrowia, sta偶u treningowego, czasu jaki chcesz po艣wieci膰 na trening, formy treningu i wielu innych czynnik贸w.