Metamorfoza na 100%

Ta przemiana jest na prawdę spektakularna i nadal trwa!

Ania trafiła do mnie z jasno określonym celem: rzeźbimy sylwetkę, gubimy tkankę tłuszczową. Zgodnie z życzeniem zaczęłyśmy działać. Treningi 2 razy w tygodniu i dieta pudełkowa.
 
Szybko przekonałam się, że Ania jest typem 100 % zadaniowca: cel został obrany = zadanie musi zostać wykonane ☑️
W ciągu 3 miesięcy trawiącej (nadal) współpracy nie opuściła ani jednego treningu, nie robiła żadnych odstępstw od diety i włączyła dodatkową aktywność fizyczną na świeżym powietrzu 🚴‍♀️
 
Nawet kiedy jej facet obchodził urodziny Ania postanowiła kupić dla niego słodkości i sama nawet nie spróbować 😮 Myślę że jest to najwyższy możliwy sposób okazania miłości😍😍😍
 
Na treningach nigdy nie było negocjacji, czy może w kolejnej serii zrobimy mniej o 2 powtórzenia. Zadanie zawsze było wykonane w 100% 🏋️‍♀️
 
Przyznam szczerze, że pierwszy raz miałam do czynienia z taką dokładnością i determinacją, za co należą się jej wielkie ukłony bo sama mogłabym się tego od niej uczyć w niektórych kwestach 👏 👏 👏
Stosując wszystkie zalecenia, nikogo zapewne nie zdziwi, że efekty przyszły bardzo szybko. Już po pierwszym miesiącu z ust jednego z współpracujących ze mną na siłowni trenerów padło: „oj, Pani to widać że ciężko pracuje”.
⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️
W 3 miesiące udało się nam zgubić 43cm z obwodów ciała i zdecydowanie poprawić proporcje sylwetki.
⬆️ ⬆️ ⬆️ ⬆️ ⬆️
 
Po tym czasie Ania pojechała na 2 tygodniowe wakacje all inclusive 🏖️
Teraz UWAGA: po powrocie przywiozła jedynie 2 cm więcej w talii i brzuchu, po których ślad już zaginął. Wyjaśniam od razu: Ania podczas wakacji nie ograniczała się z jedzeniem ani innymi grzeszkami, dostała ode mnie wręcz nakaz odpoczynku i wyluzowania. Tak też zrobiła. Nawyk aktywności fizycznej, który w sobie wyrobiła sprawił, że spędziła swoje wakacje aktywnie a tym samym mogła pozwolić sobie na więcej 🍧🍩🍹
 
Dodam jeszcze, że Ania ma zdiagnozowane Hashimoto i przyjmuje odpowiednio dobrane leki. Tym samym chce Wam pokazać, że da się schudnąć pomimo tej choroby oraz podkreślić jak ważne są regularne badania i dobrze dobrana farmakoterapia.
Co z tej historii możecie wyciągnąć dla siebie:
➡️ Hashimoto nie przekreśla szansy na zmianę sylwetki,
➡️ wyznacz sobie drobne cele i realizuj je konsekwentnie,
➡️ tyle ile pracy włożysz, takie efekty osiągniesz (nie musi być to 100%. 50,60,70% jest dużo lepsze niż 0%),
➡️ nawyk aktywności fizycznej w codziennym życiu pozwoli Ci na większą swobodę w odżywianiu
Proszę o mocne 👍i ❤️ dla Ani za jej przeogromną pracę i wielki sukces, choć to jeszcze nie koniec 🔜

Tip od Ani:
„Zacznij od wewnętrznej motywacji i określ cel, który chcesz osiągnąć. Połowa sukcesu to wiara we własne możliwość, więc uwierz, że możesz osiągnąć upragnione rezultaty. Potem zastanów się , jak możesz osiągnąć wyznaczony cel. Druga połowa sukcesu to odpowiednio dobrana dieta i plan treningowy. Stosuj dietę i trenuj, a rezultaty będą widoczne szybko”
DOBRZE, ŻE TU JESTEŚ - WYKORZYSTAJ TO!

Uzyskaj lekcję wprowadzającą za darmo!

sprawdź sam!

Najczęściej zadawane pytania

WTOREK:
– Fitness Academy Strzegomska: 
9:00 FBW, 10:00 Pilates,
– California Fitness: 18:00 Pilates

ŚRODY: 
– FIT4Living Kąty Wrocławskie:
18:00 PUMP, 19:00 Pilates, 20:00 Tabata

PIĄTKI: 
– FIT4Living Kąty Wrocławskie: 17:00 PUMP, 18:00 Trening Metaboliczny, 19:00 Pilates

NIEDZIELE:
– Fitness Academy Gagarina: 10:15 FBW, 11:15 Pilates

Tak. Konsultacja ma na celu poznanie wszystkich aspektów, zarówno zdrowotnych, żywionych jak i treningowych niezbędnych do opracowania spersonalizowanego planu, który zapewni osiągnięcie Twoich celów.

Tak, jest to czas w którym chcemy lepiej się poznać, określić Twoje oczekiwania i mój plan na ich realizację. Dzięki treningowi próbnemu otrzymujesz ode mnie przedsmak tego jak wygląda pełen trening personalny. Masz możliwość sprawdzić, jak wygląda taka forma współpracy i podjąć decyzję czy Tobie odpowiada.

Cena treningu personalnego uzależniona jest od Twoich oczekiwań treningowych, stanu zdrowia, stażu treningowego, czasu jaki chcesz poświecić na trening, formy treningu i wielu innych czynników.