Metamorfoza niedowiarka

Kr贸tka historia o tym, jak poskromi膰 wewn臋trznego krytyka

Kamila wpad艂a na pierwszy trening dawno temu, ale pami臋tam dobrze to spotkanie. Niby zadowolona 偶e zaczynamy, niby gotowa na zmiany, niby z jasno okre艣lonym celem ale鈥

鈥濧le鈥 sta艂o si臋 motywem przewodnim naszych spotka艅 i tym nad czym zdecydowanie nale偶a艂o popracowa膰聽

鈽濓笍聽przesta艂am dojada膰 po dzieciach, ALE zjad艂am lody 鈥 nie wa偶ne, 偶e wcze艣niej dojada艂a codziennie,
鈽濓笍聽pilnuje tego co jem, ALE by艂o s艂u偶bowe spotkanie i zjad艂am ciasto 鈥 nie wa偶ne, 偶e wcze艣niej nie mia艂a 艣wiadomo艣ci ani kontroli nad tym co je,
鈽濓笍uda艂o mi si臋 zrobi膰 5 tys. krok贸w, ALE tylko 3 razy w tym tygodniu 鈥 nie wa偶ne, 偶e wcze艣niej nie robi艂a wcale,
鈽濓笍膰wicz臋 rano w domu , ALE to za ma艂o 鈥 nie wa偶ne, 偶e wcze艣niej nie 膰wiczy艂a wcale,
鈽濓笍schud艂am, ALE tego brzucha to si臋 nie pozb臋d臋 鈥 nie wa偶ne, 偶e mamy 14 cm mniej na obwodach cia艂a.

Po ka偶dym 鈥 ale鈥 zawsze nast臋powa艂o 鈥 jestem z siebie niezadowolona鈥澛

Pracowa艂y艣my na tym r贸wnie intensywnie i systematycznie co nad technik膮 przysiadu i w ko艅cu nadszed艂 ten dzie艅, d艂ugo przeze mnie wyczekiwany, kiedy przysz艂a i nie pad艂o ani jedno 鈥瀉le鈥 oraz ani jedno 鈥 jestem z siebie niezadowolona鈥, zapisa艂am to sobie nawet w kalendarzu

Teraz sp贸jrzmy na to obiektywnie:

鉃★笍聽zrobi艂a 100% wi臋cej ni偶 wiele os贸b, kt贸re siedz膮 w domu przed Netflixem, zajadaj膮 pizze i krytykuj膮 innych 偶eby usprawiedliwi膰 samych siebie,
鉃★笍聽wyrobi艂a w sobie nawyk aktywno艣ci fizycznej,
鉃★笍聽nauczy艂a si臋 艣wiadomie wybiera膰 posi艂ki,
鉃★笍聽wyrobi艂a w sobie nawyk picia wody,
鉃★笍聽schud艂a (a to tylko 1.5 msca),
鉃★笍聽lepiej si臋 czuje, lepiej wygl膮da,
鉃★笍聽nabra艂a pewno艣ci siebie,
鉃★笍聽szczerze si臋 u艣miecha,
鉃★笍聽poskromi艂a swojego wewn臋trznego krytyka.

Tip od Kamili:

„Pewnym jest, 偶e ka偶dy ma w sobie olbrzymi potencja艂. Podejmij decyzje: czego chcesz? Dlaczego? Jak to zrobi膰? Stw贸rz swoje „nowe story” w g艂owie. Potem pozostaje wdro偶y膰. Mierzy膰 rezultat. Koniecznie utrzyma膰 wiare w osi膮gniecie celu i nie przestawa膰… nie ma pora偶ki jest tylko rezultat naszych decyzji i czyn贸w”

DOBRZE, 呕E TU JESTE艢 - WYKORZYSTAJ TO!

Uzyskaj lekcj臋 wprowadzaj膮c膮 za darmo!

sprawd藕 sam!

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

WTOREK:
– Fitness Academy Strzegomska: 
9:00 FBW, 10:00 Pilates,
– California Fitness: 18:00 Pilates

艢RODY: 
– FIT4Living K膮ty Wroc艂awskie:
18:00 PUMP, 19:00 Pilates, 20:00 Tabata

PI膭TKI: 
– FIT4Living K膮ty Wroc艂awskie: 17:00 PUMP, 18:00 Trening Metaboliczny, 19:00 Pilates

NIEDZIELE:
– Fitness Academy Gagarina: 10:15 FBW, 11:15 Pilates

Tak. Konsultacja ma na celu poznanie wszystkich aspekt贸w, zar贸wno zdrowotnych, 偶ywionych jak i treningowych niezb臋dnych do opracowania spersonalizowanego planu, kt贸ry zapewni osi膮gni臋cie Twoich cel贸w.

Tak, jest to czas w kt贸rym chcemy lepiej si臋 pozna膰, okre艣li膰 Twoje oczekiwania i m贸j plan na ich realizacj臋. Dzi臋ki treningowi pr贸bnemu otrzymujesz ode mnie przedsmak tego jak wygl膮da pe艂en trening personalny. Masz mo偶liwo艣膰 sprawdzi膰, jak wygl膮da taka forma wsp贸艂pracy i podj膮膰 decyzj臋 czy Tobie odpowiada.

Cena treningu personalnego uzale偶niona jest od Twoich oczekiwa艅 treningowych, stanu zdrowia, sta偶u treningowego, czasu jaki chcesz po艣wieci膰 na trening, formy treningu i wielu innych czynnik贸w.