Metamorfoza w dobie pandemii

Jak dać radę w tym trudnym czasie?

Rzadko wrzucam metamorfozy po tak krótki czasie, ale dziś chcę Wam pokazać jak dużo można osiągnąć pracując w warunkach domowych. Poznajcie historię Gosi.
 
„Zamknięte siłownie i praca zdalna niestety mocno mnie popsuły i zastanawiam się nad jakąkolwiek formą ruchu. I co? Otwieram FB a tam Twój post dlaczego warto ćwiczyć w domu. Uznałam, że to znak żeby się ruszyć.” –
i tak to się zaczęło.
 
Gosia jest idealnym przykładem tego jak zmieniło się nasze życie w dobie pandemii. Przejście na pracę zdalną, brak zaplanowanej aktywności fizycznej oraz ograniczenie tej spontanicznej w połączeniu z częstszym pozwalaniem sobie na zaglądanie do lodówki dało swoje efekty nie tylko w postaci gorszego samopoczucia, ale też kg na wadze.
 
Trenujemy 3x w tygodniu. Pierwszy miesiąc bez żadnego dodatkowe sprzętu – nauka poprawnej techniki ćwiczeń i oddechu oraz częste stwierdzenia „o jacie, teraz faktycznie czuję, że mięśnie pracują i nie bolą mnie plecy”. Obecnie dołożyłyśmy gumy oporowe – ulubiony domowy sprzęt do kształtowania pośladków.
 
Gosia jest też moim kolejnym przykładem na to, że zbyt mocne obcinanie kalorii podczas redukcji nie jest potrzebne. Dołożyłyśmy 200 kcal do dotychczasowej diety a efekty widać na załączonych zdjęciach. W ciągu niecałych 2 miesięcy Gosia zgubiła 7cm z brzucha i 6cm

z bioder.

Udało się nam również przemycić trochę poza treningowej aktywności fizycznej – odprowadzanie syna do szkoły oraz droga do sklepu na piechotę zamiast auta, co daje nam średnią tygodniową na poziomie 6000 kroków.
 

Niedoczynność tarczycy nie jest nam obca również w tej historii. Po raz kolejny udowadniamy, że kontrolowana i dobrze wyrównana tarczyca nie jest żadnym utrudnieniem w procesie odchudzania.

Poza efektami sylwetkowymi niewątpliwą, jeśli nie najważniejszą nagrodą za prace w tych dziwnych czasach jest dobre samopoczucie, świadomość, że dała radę kiedy większość osób zasiadła i czeka na lepsze czasy oraz chęć do dalszych zmian, no bo co motywuje nas bardziej niż zauważalne efekty?
 
Jakie płyną wnioski z tej historii:
👉 niezależnie od sytuacji w jakiej się znajdziemy trzeba szukać rozwiązań i możliwości a nie wymówek
👉 niedoczynność tarczycy nie przekreśla szansy na sukces w odchudzaniu
👉 odpowiednio dobrany trening w warunkach domowych jest równie skuteczny jak ten na siłowni
👉 aktywność fizyczna ma ogromny wpływ na poprawę samopoczucia
👉nie ma potrzeby odejmowania zbyt dużej ilości kalorii z diety, aby proces redukcji zakończył się sukcesem.


Tip od Gosi:

„Nie zaczynaj sama, znajdź kogoś kto będzie wierzył w Twój sukces, a może nawet do Ciebie dołączy. Może mąż/partner/mama/siostra, generalnie ktoś z kim mieszkasz. Każdemu przyda się zdrowsza dieta i trochę ruchu. Łatwiej jest gotować dla wszystkich niż oddzielnie smażyć schabowe z kapustą i oddzielnie robić fit sałatkę. Wspólny cel łatwiej osiągnąć, a w dzień bez motywacji będziesz miała pod ręką kogoś kto powie, że przecież dasz radę.
A potem już tylko wspólne świętowanie wspólnego sukcesu…”
DOBRZE, ŻE TU JESTEŚ - WYKORZYSTAJ TO!

Uzyskaj lekcję wprowadzającą za darmo!

sprawdź sam!

Najczęściej zadawane pytania

WTOREK:
– Fitness Academy Strzegomska: 
9:00 FBW, 10:00 Pilates,
– California Fitness: 18:00 Pilates

ŚRODY: 
– FIT4Living Kąty Wrocławskie:
18:00 PUMP, 19:00 Pilates, 20:00 Tabata

PIĄTKI: 
– FIT4Living Kąty Wrocławskie: 17:00 PUMP, 18:00 Trening Metaboliczny, 19:00 Pilates

NIEDZIELE:
– Fitness Academy Gagarina: 10:15 FBW, 11:15 Pilates

Tak. Konsultacja ma na celu poznanie wszystkich aspektów, zarówno zdrowotnych, żywionych jak i treningowych niezbędnych do opracowania spersonalizowanego planu, który zapewni osiągnięcie Twoich celów.

Tak, jest to czas w którym chcemy lepiej się poznać, określić Twoje oczekiwania i mój plan na ich realizację. Dzięki treningowi próbnemu otrzymujesz ode mnie przedsmak tego jak wygląda pełen trening personalny. Masz możliwość sprawdzić, jak wygląda taka forma współpracy i podjąć decyzję czy Tobie odpowiada.

Cena treningu personalnego uzależniona jest od Twoich oczekiwań treningowych, stanu zdrowia, stażu treningowego, czasu jaki chcesz poświecić na trening, formy treningu i wielu innych czynników.