Metamorfoza w dobie pandemii

Jak da膰 rad臋 w tym trudnym czasie?

Rzadko wrzucam metamorfozy po tak kr贸tki czasie, ale dzi艣 chc臋 Wam pokaza膰 jak du偶o mo偶na osi膮gn膮膰 pracuj膮c w warunkach domowych. Poznajcie histori臋 Gosi.
鈥瀂amkni臋te si艂ownie i praca zdalna niestety mocno mnie popsu艂y i zastanawiam si臋 nad jak膮kolwiek form膮 ruchu. I co? Otwieram FB a tam Tw贸j post dlaczego warto 膰wiczy膰 w domu. Uzna艂am, 偶e to znak 偶eby si臋 ruszy膰.鈥 –
i tak to si臋 zacz臋艂o.
Gosia jest idealnym przyk艂adem tego jak zmieni艂o si臋 nasze 偶ycie w dobie pandemii. Przej艣cie na prac臋 zdaln膮, brak zaplanowanej aktywno艣ci fizycznej oraz ograniczenie tej spontanicznej w po艂膮czeniu z cz臋stszym pozwalaniem sobie na zagl膮danie do lod贸wki da艂o swoje efekty nie tylko w postaci gorszego samopoczucia, ale te偶 kg na wadze.
Trenujemy 3x w tygodniu. Pierwszy miesi膮c bez 偶adnego dodatkowe sprz臋tu – nauka poprawnej techniki 膰wicze艅 i oddechu oraz cz臋ste stwierdzenia 鈥瀘 jacie, teraz faktycznie czuj臋, 偶e mi臋艣nie pracuj膮 i nie bol膮 mnie plecy鈥. Obecnie do艂o偶y艂y艣my gumy oporowe 鈥 ulubiony domowy sprz臋t do kszta艂towania po艣ladk贸w.
Gosia jest te偶 moim kolejnym przyk艂adem na to, 偶e zbyt mocne obcinanie kalorii podczas redukcji nie jest potrzebne. Do艂o偶y艂y艣my 200 kcal do dotychczasowej diety a efekty wida膰 na za艂膮czonych zdj臋ciach. W ci膮gu nieca艂ych 2 miesi臋cy Gosia zgubi艂a 7cm z brzucha i 6cm

z bioder.

Uda艂o si臋 nam r贸wnie偶 przemyci膰 troch臋 poza treningowej aktywno艣ci fizycznej 鈥 odprowadzanie syna do szko艂y oraz droga do sklepu na piechot臋 zamiast auta, co daje nam 艣redni膮 tygodniow膮 na poziomie 6000 krok贸w.

Niedoczynno艣膰 tarczycy nie jest nam obca r贸wnie偶 w tej historii. Po raz kolejny udowadniamy, 偶e kontrolowana i dobrze wyr贸wnana tarczyca nie jest 偶adnym utrudnieniem w procesie odchudzania.

Poza efektami sylwetkowymi niew膮tpliw膮, je艣li nie najwa偶niejsz膮 nagrod膮 za prace w tych dziwnych czasach jest dobre samopoczucie, 艣wiadomo艣膰, 偶e da艂a rad臋 kiedy wi臋kszo艣膰 os贸b zasiad艂a i czeka na lepsze czasy oraz ch臋膰 do dalszych zmian, no bo co motywuje nas bardziej ni偶 zauwa偶alne efekty?
Jakie p艂yn膮 wnioski z tej historii:
馃憠 niezale偶nie od sytuacji w jakiej si臋 znajdziemy trzeba szuka膰 rozwi膮za艅 i mo偶liwo艣ci a nie wym贸wek
馃憠 niedoczynno艣膰 tarczycy nie przekre艣la szansy na sukces w odchudzaniu
馃憠 odpowiednio dobrany trening w warunkach domowych jest r贸wnie skuteczny jak ten na si艂owni
馃憠 aktywno艣膰 fizyczna ma ogromny wp艂yw na popraw臋 samopoczucia
馃憠nie ma potrzeby odejmowania zbyt du偶ej ilo艣ci kalorii z diety, aby proces redukcji zako艅czy艂 si臋 sukcesem.


Tip od Gosi:

„Nie zaczynaj sama, znajd藕 kogo艣 kto b臋dzie wierzy艂 w Tw贸j sukces, a mo偶e nawet do Ciebie do艂膮czy. Mo偶e m膮偶/partner/mama/siostra, generalnie kto艣 z kim mieszkasz. Ka偶demu przyda si臋 zdrowsza dieta i troch臋 ruchu. 艁atwiej jest gotowa膰 dla wszystkich ni偶 oddzielnie sma偶y膰 schabowe z kapust膮 i oddzielnie robi膰 fit sa艂atk臋. Wsp贸lny cel 艂atwiej osi膮gn膮膰, a w dzie艅 bez motywacji b臋dziesz mia艂a pod r臋k膮 kogo艣 kto powie, 偶e przecie偶 dasz rad臋.
A potem ju偶 tylko wsp贸lne 艣wi臋towanie wsp贸lnego sukcesu…”
DOBRZE, 呕E TU JESTE艢 - WYKORZYSTAJ TO!

Uzyskaj lekcj臋 wprowadzaj膮c膮 za darmo!

sprawd藕 sam!

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

WTOREK:
– Fitness Academy Strzegomska: 
9:00 FBW, 10:00 Pilates,
– California Fitness: 18:00 Pilates

艢RODY: 
– FIT4Living K膮ty Wroc艂awskie:
18:00 PUMP, 19:00 Pilates, 20:00 Tabata

PI膭TKI: 
– FIT4Living K膮ty Wroc艂awskie: 17:00 PUMP, 18:00 Trening Metaboliczny, 19:00 Pilates

NIEDZIELE:
– Fitness Academy Gagarina: 10:15 FBW, 11:15 Pilates

Tak. Konsultacja ma na celu poznanie wszystkich aspekt贸w, zar贸wno zdrowotnych, 偶ywionych jak i treningowych niezb臋dnych do opracowania spersonalizowanego planu, kt贸ry zapewni osi膮gni臋cie Twoich cel贸w.

Tak, jest to czas w kt贸rym chcemy lepiej si臋 pozna膰, okre艣li膰 Twoje oczekiwania i m贸j plan na ich realizacj臋. Dzi臋ki treningowi pr贸bnemu otrzymujesz ode mnie przedsmak tego jak wygl膮da pe艂en trening personalny. Masz mo偶liwo艣膰 sprawdzi膰, jak wygl膮da taka forma wsp贸艂pracy i podj膮膰 decyzj臋 czy Tobie odpowiada.

Cena treningu personalnego uzale偶niona jest od Twoich oczekiwa艅 treningowych, stanu zdrowia, sta偶u treningowego, czasu jaki chcesz po艣wieci膰 na trening, formy treningu i wielu innych czynnik贸w.