2 rzeczy, kt贸ry lubi ka偶da kobieta

Kurier przynosz膮cy przesy艂k臋 z nowymi ciuchami oraz 艂adne (dla ka偶dego znaczy to co艣 innego) po艣ladki.

鉃★笍 Dlaczego warto trenowa膰 je r贸wnie偶 w warunkach domowych?

Po艣ladki to mi臋艣nie wielozadaniowe. S膮 nam niezb臋dne zar贸wno w codzeinnych ruchach – chodzenie, wstawanie z krzes艂a, noszenie zakup贸w, podnoszenie czego艣 z pod艂ogi – jaki i wyczynach sportowych – podnoszenie ci臋偶ar贸w, skanie, bieganie, zadawanie cios贸w, rzucanie.

鉃★笍 Jakie s膮 g艂贸wne funkcje po艣ladk贸w?

馃崙 Wyprost biodra
馃崙 Odwodzenie biodra
馃崙 Rotacja zewn臋trzna biodra

Zabieraj膮c si臋 za trening po艣ladk贸w cz臋sto ko艅czy si臋 to rozbudowaniem n贸g i ma艂o zadawlajacymi po艣ladkami 馃檮Jednym z powod贸w takiego rezultatu jest nieodpowiedni dob贸r 膰wicze艅, w kt贸rych dominuj膮cym mi臋艣niem s膮 np. czworog艂owe ud zamiast po艣ladk贸w.

Tak, przysiad nie jest najlepszym 膰wiczeniem na po艣ladki.

Sama jest idealnym przyk艂adem takiej sytuacji kiedy to przez lata prowadzenia zaj臋膰 fitness pompowa艂am swoje nogi setkami przysiad贸w. W efekcie uzyska艂am wielkie uda z nieaktywnym p艂askodupiem. Praca nad odwracaniem tej sytuacji zaj臋艂a mi sporo czasu i pracy, ale wszystko da si臋 zrobi膰.

鉃★笍 Zatem jakie 膰wiczenia warto wykonywa膰?

Odpowied藕 jest prosta. Te, w kt贸rych dominuj膮 po艣ladki.

鉃★笍 A konkretniej?

馃崙 Hip thrust
馃崙 Mostek biodrowy
馃崙 Wyprost bioder w kl臋ku podpartym
馃崙 Wykopy
馃崙 Unoszenia bioder z pozycji wyprostowanej
馃崙 膯wiczenia z odwodzeniem n贸g
馃崙 膯wiczenia z rotacj膮 zewn臋trzn膮

Ka偶de z nich mo偶na wykonywa膰 w r贸偶nych wariantach i w r贸偶nych warunkach – r贸wnie偶 tych domowych z bardzo dobrym rezultatem. Potrzebny b臋dzie jedynie drobny sprz臋t: gumy oporowe i obci膮偶enie zewn臋trzne (hantle, kettle albo cokolwiek co b臋dzie s艂u偶y艂o jako obci膮偶enie np. zgrzewka wody) oraz m膮dry plan.

Je艣li chcesz popracowa膰 nad swoimi po艣ladkami, ale nie wiesz jak si臋 z to zabra膰 napisz do mnie wiadomo艣膰 prywatn膮 馃摡 Razem na pewno opracujemy skuteczny plan dzia艂ania

PS. pami臋tajcie legins贸w nie da si臋 oszuka膰.